Przejście do sekcji:

Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

BURMISTRZ MIASTA GOSTYNINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

BURMISTRZ MIASTA GOSTYNINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY w Urzędzie Miasta Gostynina ul. Rynek 26 09-500 Gostynin

Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada
2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie: wyższe;
5) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji
samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie
marszałkowskim;
6) biegła znajomość obsługi komputera;
7) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153), ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.
572), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 1145 z późn. zm.);
2) preferowany profil wykształcenia: administracja, ekonomia, zarządzanie
nieruchomościami, gospodarka nieruchomościami lub inne odpowiadające zakresowi zadań;
3) atutem będzie doświadczenie w zakresie pracy w administracji publicznej, zwłaszcza
w wydziałach zajmujących się gospodarką nieruchomościami, praktyka w regulowaniu
stanów prawnych nieruchomości oraz doświadczenie w prowadzeniu spraw dotyczących
użytkowania wieczystego i ustalaniu wartości nieruchomości;
4) wskazane jest posiadanie umiejętności sporządzania decyzji, postanowień i pism
urzędowych, czytania i analizowania dokumentów geodezyjnych, map oraz danych
z ewidencji gruntów i budynków, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i dobra
organizacja pracy własnej, zdolność analitycznego myślenia i interpretacji stanów prawnych
oraz dokumentów związanych z nieruchomościami, a także znajomość zasad wyceny
nieruchomości;
5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, biegła obsługa pakietu biurowego MS
Office, korzystanie z poczty elektronicznej w środowisku pracy, umiejętność stosowania
przepisów prawa w praktyce, w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami,
przepisów o ochronie danych osobowych (RODO);
6) skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
komunikatywność, kultura osobista, umiejętność zachowania poufności i dyskrecji, zdolności
analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, systemów ocen,
umiejętność interpretacji przepisów, zdolność do szybkiego uczenia się i przyswajania
nowych informacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) regulowanie stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z mocy
prawa i na wniosek;
2) ustalanie wartości gruntów komunalnych oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu
użytkowania wieczystego gruntów przez osoby fizyczne i prawne;
3) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przesyłanie
prawomocnych decyzji do ewidencji gruntów;
4) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tego
tytułu;
5) ujednolicanie terminów praw użytkowania wieczystego;
6) dokonywanie przeglądu zagospodarowania działek przekazanych w użytkowanie
wieczyste osobom fizycznym i prawnym oraz wygaszanie użytkowania wieczystego
gruntów;
7) prowadzenie spraw dotyczących ogrodów działkowych;
8) prowadzenie sprawozdań na powierzonym stanowisku;
9) Załatwianie skarg, podań i wniosków z zakresu prowadzonych spraw.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys;
3) kserokopie świadectw pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające
wymagany okres zatrudnienia);
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o niekaralności;
8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz o pełnej zdolności do
czynności prawnych;
9) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
10) kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
11) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych;
12) w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego znajomość języka
polskiego należy potwierdzić przedkładając dokument wymieniony w Rozporządzeniu Rady
Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających
znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające
się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. 2009. Nr 65. poz. 539).
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca w siedzibie urzędu;
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
4) praca w pomieszczeniu na parterze, wejście jest dostosowane do potrzeb osób
niepełnosprawnych, toalety są nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Gostynina, w rozumieniu
przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze
jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie:
- osobiście w pokoju 206 w Urzędzie Miasta Gostynina ul. Rynek 1, 09-500 Gostynin (ratusz
I piętro) lub
- pocztą na adres: Urząd Miasta Gostynina, Biuro Organizacyjne Burmistrza, ul. Rynek 26,
09-500 Gostynin,
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki
nieruchomościami w terminie do dnia 22 grudnia 2025 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia
opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gostynina).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub pocztą elektroniczną,
nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP
(www.umgostynin.bip.org.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Gostynina,
09-500 Gostynin, ul. Rynek 26.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa
kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny lub obie formy, o czym kandydaci zostaną
poinformowani telefonicznie .
Kwestionariusz osobowy oraz zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych
dostępne są na stronie internetowej w BIP Urzędu Miasta Gostynina w zakładce oferty pracy
oraz w Urzędzie Miasta Gostynina, pokój 206 - ratusz, I piętro.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych osób aplikujących jest Burmistrz Miasta Gostynina
z siedzibą przy ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem:
iod.umg@gostynin.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane w związku z rekrutacją na wolne stanowisko urzędnicze lub
kierownicze stanowisko urzędnicze są w ramach obowiązków zdefiniowanych w kodeksie
pracy i ustawie o pracownikach samorządowych.
4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie do chwili ustania celu ich przetwarzania
wynikającego z przepisów prawa.
6. Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na
przetwarzanie danych oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa jest
dobrowolne.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązującym jednolitym
rzeczowym wykazie akt organów gminy oraz urzędów obsługujących te organy.


Burmistrz Miasta Gostynina   
Agnieszka Korajczyk-Szyperska

Banery

Stopka strony

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt