Przejście do sekcji:

Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

Nabór na stanowisko pracy

BURMISTRZ MIASTA GOSTYNINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miasta Gostynina
ul. Rynek 26 09-500 Gostynin
Inspektor ds. inwestycyjno-budowlanych
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie: wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowana specjalność konstrukcyjno-budowlana lub instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
5) 3 - letni staż pracy, preferowany staż na stanowisku inspektora do spraw inwestycyjno – budowlanych lub inspektora nadzoru budowlanego w jednostkach samorządu terytorialnego;
6) biegła znajomość obsługi komputera;
7) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2024 r. poz. 1135), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2024 r. poz. 572), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2024 r. poz. 725), ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2024 r. poz. 1320), ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2024 r. poz.1130);
2) komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres;
3) samodzielność, sumienność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole;
4) umiejętność pracy z komputerem w zakresie: MS Word, MS Exel, oraz doświadczenie w posługiwaniu się sprzętem biurowym takim jak: drukarki, skanery i inne;
5) doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, a w szczególności przygotowanie opisów przedmiotów zamówień, przygotowanie wniosków o zmiany w budżecie, przygotowanie wniosków o zamówienia publiczne, współpraca z administracją architektoniczno-budowlaną i innymi instytucjami biorącymi udział w procesie inwestycyjnym;
2) zapoznanie się z dokumentacją projektową prowadzonej inwestycji i umowami na ich realizację oraz nadzór i ocena usług w zakresie otrzymanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym badanie dokumentacji projektowej i wnoszenie do niej uwag przed
wszczęciem postępowania przetargowego na wykonawstwo;
3) przekazywanie placu budowy wykonawcy robót wraz ze zgłaszaniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
4) uzgadnianie z wykonawcami robót budowlanych harmonogramu robót w zakresie rzeczowo – finansowym i terminowym;
5) nadzorowanie i kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów oraz weryfikacja obmiarów, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i ofertowych;
6) kontrola zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno – budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
7) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania;
8) kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy;
9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót i prowadzenia dziennika budowy /rozbiórki/ i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót;
10) rozstrzyganie w uzgodnieniu z biurami projektów wątpliwości natury technicznej na budowie;
11) prowadzenie odbiorów częściowych i końcowych robót projektowych i budowlanych, oraz
prowadzenie gwarancyjnych przeglądów technicznych;
12) koordynacja wykonawstwa robót prowadzonych przez wykonawców częściowych;
13) wnioskowanie o naliczanie kar umownych;
14) przekazywanie Komisji Odbiorowej kompletu dokumentów budowy;
15) zgłaszanie konieczności wykonania wraz z szczegółowym uzasadnieniem robót dodatkowych, uzupełniających z określeniem orientacyjnym kosztu realizacji i terminu;
16) spisanie protokołu konieczności wykonania robót nie objętych projektem;
17) dokonywanie ocen technicznych lokali i elementów budynków oraz dokumentowanie w formie protokołów.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
2) życiorys własnoręcznie podpisany;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6) oryginał kwestionariusza osobowego;
7) oświadczenie o niekaralności;
8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
9) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
10) kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
11) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych;
12) w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego należy potwierdzić przedkładając dokument wymieniony w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. 2009. Nr 65. poz. 539).
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca w siedzibie urzędu;
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
4) praca w pomieszczeniu na piętrze wejście nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety są nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Gostynina, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest
niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin lub pocztą na adres: Urząd Miasta Gostynina, Biuro Organizacyjne Burmistrza, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. inwestycyjno-budowlanych w terminie do dnia 17 lutego 2025 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gostynina).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub pocztą elektroniczną, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.umgostynin.bip.org.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Miasta Gostynina,
09-500 Gostynin, ul. Rynek 26.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny lub obie formy, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie .
Kwestionariusz osobowy oraz zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Gostynina oraz w Urzędzie Miasta Gostynina, pokój 206 (Ratusz, I piętro).
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych osób aplikujących jest Burmistrz Miasta Gostynina z siedzibą przy ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod.umg@gostynin.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane w związku z rekrutacją na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze są w ramach obowiązków zdefiniowanych w kodeksie pracy i ustawie o pracownikach samorządowych.
4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie do chwili ustania celu ich przetwarzania
wynikającego z przepisów prawa.
6. Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych oraz prawo do przenoszenia danych.
7. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa jest dobrowolne.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazie akt organów gminy oraz urzędów obsługujących te organy.

Burmistrz Miasta Gostynina
Agnieszka Korajczyk-Szyperska

  • herb Gostynina

Banery

Stopka

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt