Przejście do sekcji:

Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

Ruszył program "Dobry start 300+"

Uprzejmie informujemy, że od dzisiaj, tj. 1 lipca br., Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry start 300+”, który jest wsparciem dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Raz w roku rodzice lub opiekunowie dziecka do 20. roku życia (w przypadku dziecka niepełnosprawnego – do 24. roku życia) mogą otrzymać bezzwrotne, nieopodatkowane 300 zł na wyprawkę szkolną. 

Co zrobić, aby otrzymać wsparcie? Wystarczy złożyć elektronicznie wniosek w dniach 1 lipca – 30 listopada. Można to zrobić na kilka sposobów:
- poprzez Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- poprzez portal Emp@tia,
- za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Możliwość taką daje: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pocztowy, Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., BNP, Credit Agricole Bank Polska S.A., Getin Noble Bank, ING, Kasa Stefczyka, mBank, Nest Bank, Pekao S.A., PKO Bank Polski, SGB, SKOK Śląsk.

Jeśli jesteś:
- osobą sprawującą pieczę nad dzieckiem, 
- opiekunem prawnym, 
- opiekunem faktycznym, 
- osobą uczącą się – usamodzielnianą,
- dyrektorem placówki opiekuńczo-wychowawczej lub opiekuńczo-terapeutycznej, 
to wniosek możesz złożyć tylko za pomocą portalu PUE ZUS.
Więcej informacji o programie, instrukcje dla rodzica, dyrektora placówki, opiekuna czy osoby uczącej się i filmy instruktażowe dostępne są na stronie https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start. Do Państwa usług pozostaje również infolinia ZUS dostępna pod numerem 22 290 22 02 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.

  • "Dobry start 300+"
  • "Dobry start 300+"

wstecz

Banery

Stopka

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt