Przejście do sekcji:

Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

Podpisano umowę na wykonanie dokumentacji w związku z planowaną zmianą lokalizacji Szkoły Muzycznej

13 maja Burmistrz Paweł Kalinowski podpisał umowę z gostynińskim Biurem Rozwoju i Realizacji Projektów Budowlanych ”HOL-BUD” na wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania budynku dla potrzeb funkcjonowania Miejskiej Szkoły Muzycznej.
Przedmiotem zadania jest wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej w zakresie zmiany sposobu użytkowania budynku po byłym Gimnazjum nr 2 im. Polskich Noblistów i zagospodarowania terenu przyległego na potrzeby funkcjonowania Miejskiej Szkoły Muzycznej I stopnia. Dokumentacja jest niezbędna do rozpoczęcia procesu adaptacji pomieszczeń po szkole, która została zlikwidowana w związku z przeprowadzoną reformą oświaty.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację i ostateczne decyzje architektoniczno-budowlane do 30 marca 2020 r.

Przypominamy, że Gmina Miasta Gostynina otrzymała dofinansowanie na wykonanie tego zadania w wysokości 73.000,00 zł w ramach naboru do programu Infrastruktura szkolnictwa artystycznego. 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

  • Szkoła muzyczna

wstecz

Banery

Stopka

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt