Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
W DNIU 26 listopada 2025 ROKU O GODZINIE 10:00
w sali posiedzeń Urzędu Miasta Gostynina odbędą się obrady
XXII SESJI RADY MIEJSKIEJ - IX KADENCJI
W GOSTYNINIE
Porządek sesji;
1. Otwarcie obrad.
2. Uchwalenie zmian w porządku obrad.
3. Wręczenie nagród za osiągnięcie wysokich wyników sportowych.
4. Sprawozdanie międzysesyjne Burmistrza Miasta.
5. Informacja Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji o realizacji zadań w okresie od grudnia 2024 do grudnia 2025.
6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy miasta Gostynina z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.
7. Podjęcie uchwały sprawie: przyjęcia Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla miasta Gostynina na lata 2026 – 2030.
8. Podjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2026–2030.
9. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę nr 31/IV/2024 Rady Miejskiej w Gostyninie w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka i wyżywienie w Klubie Dziecięcym „Uśmiech Malucha” w Gostyninie.
10. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę nr 32/IV/2024 Rady Miejskiej w Gostyninie w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka u dziennego opiekuna oraz maksymalnej wysokości opłat za wyżywienie.
11. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
12. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki tej opłaty.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych.
14. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy rondu na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II, Al. Księdza Jerzego Popiełuszki i Al. Stanisława Mikołajczyka.
15. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy rondu na skrzyżowaniu ulic Bierzewickiej,
Jana Pawła II i Płockiej.
16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
17. Informacja o wymiarze podatku rolnego i leśnego w roku 2026.
18. Podjęcie uchwały zmieniająca Uchwałę w sprawie Budżetu Miasta Gostynina na rok 2025.
19. Podjęcie uchwały zmieniająca Uchwałę nr 70/VIII/2024 Rady
Przewodniczący Rady Miejskiej
Krzysztof Adam Klejna
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl