Przejście do sekcji:

Gmina Miasta Gostynina - oficjalna strona

Menu

Treść strony

IV edycja konkursu "Renowacja Roku Zabytków Mazowsza"

Informujemy, że do 31 lipca br. trwa nabór zgłoszeń do IV edycji konkursu "Renowacja Roku Zabytków Mazowsza" organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Wszystkie osoby posiadające obiekty zabytkowe z terenu województwa mazowieckiego zachęcamy do zapoznania się z wytycznymi konkursu i złożenia zgłoszenia konkursowego, w przypadku gdy dany zabytek spełnia warunki uczestnictwa w konkursie.
Tytuł renowacji roku mogą otrzymać zabytki w dwóch kategoriach:
- obiektów wpisanych do rejestru zabytków
- obiektów figurujących w gminnej ewidencji zabytków.
W konkursie może wziąć udział każdy podmiot lub osoba będąca właścicielem lub posiadaczem zabytku, przy którym wykonano prace zgodnie z prawem, zakończone po 1 stycznia 2021 roku.
Wszelkie informacje, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie Województwa:
Dodatkowych informacji udzielą: Dominika Piluk tel. 22 59 79 161, e-mail: dominika.piluk@mazovia.pl
Kamila Kowalikowska-Stefens tel. 22 59 79 530 e-mail: kamila.kowalikowska-stefens@mazovia.pl
  • logo konkursu

Banery

Stopka

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Położenie urzędu

[obiekt mapy] Mapa Miasta Gostynina

Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl

Szczegółowy kontakt