Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
Informujemy, iż wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społecznym została dokonana nowelizacja rozporządzenia w sprawie ilości paliwa stałego dostępnego dla jednego gospodarstwa domowego w ramach zakupu preferencyjnego.
Do tej pory ilość paliwa stałego dla jednego gospodarstwa domowego w ramach zakupu preferencyjnego wynosiła:
1) 1500 kg – do dnia 31 grudnia 2022 r.;
2) 1500 kg – od dnia 1 stycznia 2023 r.
Zmiana rozporządzenia, umożliwi przeniesienie niewykorzystanego w 1. okresie zapotrzebowania na następny okres (od 1 stycznia 2023 r.).
Nowelizacja zakłada, że w przypadku gdy do dnia 31 grudnia 2022 r. nie dokonano zakupu paliwa stałego albo dokonano zakupu paliwa stałego w ilości mniejszej niż 1500 kg, to niewykorzystana ilość paliwa stałego powiększa limit na 2. okres. Tym samym mieszkaniec, który w 1. okresie złoży wniosek na mniejszą ilość węgla niż maksymalna (np. 1000 kg), będzie mógł ująć w przyszłorocznym wniosku tę niewykorzystaną część limitu (w podanym przypadku 500 kg; czyli jego wniosek będzie dotyczył 1500 kg, powiększonych o 500 kg).
Zmiana ta będzie również dotyczyć zakupów dokonanych przed wejściem w życie zmiany rozporządzenia, a więc będzie jednoznacznie korzystna dla mieszkańców, którzy wnioskowali o mniejszą ilość węgla w preferencyjnej niż 1500 kg.
Przypominamy, że wnioski o preferencyjny zakup węgla można składać w sposób ciągły w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Gostynina przy ul. Rynek 1, (oficyna obok Ratusza), od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu (poniedziałek,środa, czwartek – od 7.30 do 15.30, we wtorek od 7.30 do 16.30, w piątek od 7.30 do 14.30) lub za pomocą platformy ePUAP.
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl