Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 75/2022
Burmistrza Miasta Gostynina
z dnia 29 czerwca 2022
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Gostynina ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko
Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie,
ul. 18 Stycznia 2, 09 – 500 Gostynin
§ 1.
Formalne kryteria wyboru kandydata na stanowisko dyrektora, w tym wymagane kwalifikacyjne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane wykształcenie, artystyczne, humanistyczne, bibliotekarskie;
2) udokumentowane doświadczenie zawodowe – co najmniej 5 – letni staż pracy, w tym minimum 2-letni staż pracy w instytucjach kultury lub urzędach administracji rządowej lub samorządowej na stanowiskach ds. działalności kulturalnej lub promocyjnej;
3) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym;
4) złożenie pełnego kompletu wymaganych dokumentów w terminie określonym w warunkach niniejszego konkursu;
§ 2.
Preferowani będą uczestnicy konkursu, którzy wykażą się:
1) znajomością problematyki zagadnień związanych z zarządzaniem i finansowaniem instytucji Kultury;
2) znajomością problematyki związanej z funkcjonowaniem bibliotek;
3) osiągnięciami w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
4) zdolnościami organizatorskimi i menedżerskimi w zakresie kultury;
5) osiągnięciami w kierowaniu zasobami ludzkimi.
§ 3.
Wymagane dokumenty:
1) koncepcja programowa Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie – przy uwzględnieniu możliwości budżetowych instytucji oraz środków zewnętrznych (do 10 stron);
2) pisemne oświadczenie o zgłoszeniu do konkursu zawierające podstawowe dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, telefon kontaktowy oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (klauzula dostępna w załączniku)
3) życiorys zawodowy;
4) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
5) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kopie dokumentów świadczących o dodatkowych kwalifikacjach;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w tym zakresie;
7) oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie uczestnika konkursu o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
9) oświadczenie uczestnika konkursu o korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
11) oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
12) oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.).
§ 4.
Informacje dodatkowe:
1) uczestnik konkursu ma prawo dostępu do własnych danych osobowych oraz nanoszenia stosownych poprawek;
2) przez złożenie dokumentów uczestnik wyraża zgodę na poddanie się procedurze Konkursowej;
3) uczestnik konkursu otrzyma zestaw informacyjny zawierający warunki organizacyjno–finansowe działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jakuba z Gostynina w Gostyninie – po uprzednim pisemnym lub telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby w Biurze Organizacyjnym Burmistrza Urzędu Miasta Gostynina, ul. Rynek 1, 09 – 500 Gostynin;
4) z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta Gostynina nawiązuje stosunek pracy na czas określony, nie dłuższy niż 4 lata;
5) do przeprowadzenia konkursu Burmistrz Miasta Gostynina powoła Komisję Konkursową oraz ustali tryb jej pracy;
6) zarządzenie w sprawie ogłoszenia konkursu wraz z regulaminem konkursu dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Gostyninie;
7) informacji o konkursie udziela: p. Anna Wilińska, tel. 24 236-07-24 dokumenty złożone w toku postępowania konkursowego – w przypadku osoby, która została wybrana przez Komisję na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie – zostaną dołączone do jej akt osobowych; w przypadku pozostałych osób – przechowywane będą przez okres 3 (trzech) miesięcy – w tym też terminie osoby te mogą je odebrać za pokwitowaniem, po tym terminie dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone.
§ 5.
1) Za termin rozpoczęcia postępowania konkursowego uznaje się dzień pierwszego posiedzenia Komisji Konkursowej, zwołanego zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 75/2022 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im.Jakuba z Gostynina;
2) przewidywany termin rozpatrzenia ofert i zakończenia postępowania konkursowego – 10 dni od ostatniego dnia, przewidzianego do składania ofert przez kandydatów.
§ 6.
1) Oferty w zaklejonej kopercie z napisem „KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JAKUBA Z GOSTYNINA ” oraz podanym imieniem, nazwiskiem, adresem korespondencyjnym i numerem telefonu kontaktowego należy przesłać na adres: Urząd Miasta Gostynina, ul. Rynek 26, 09 – 500 Gostynin lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu pod wyżej wskazanym adresem;
2) nieprzekraczalny termin składania ofert – 15 lipca 2022 r. Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Gostyninie.
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl