Położenie urzędu
Położenie urzędu
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl
Przypominamy przedsiębiorcom o obowiązku złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych za rok 2024 i wniesienia opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w roku 2025.
Termin opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu mija 31 stycznia 2025 r.
Przedsiębiorcy, którzy w 2024 r. sprzedawali napoje alkoholowe, do końca stycznia 2025 r. powinni:
Przedsiębiorca może wybrać sposób opłaty:
Oświadczenie o wartości sprzedaży należy złożyć w Urzędzie Miasta Gostynina, Wydział Promocji Miasta i Ochrony Zdrowia, ul. Rynek 26, pok. 305. Opłaty można dokonać, po weryfikacji oświadczenia, w kasie Urzędu Miasta lub przelewem na konto: 89 1020 3974 0000 5302 0006 6258.
Brak oświadczenia lub/i opłaty grozi utratą zezwolenia na sprzedaż alkoholu. Wniosek o kolejne zezwolenie będzie można złożyć po 6 miesiącach po wydaniu decyzji wygaszającej.
Dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych w roku poprzednim w punkcie sprzedaży, w którym roczna wartość sprzedaży napojów alkoholowych przekroczyła podane niżej wartości, opłaty wynoszą odpowiednio:
Dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych w roku poprzednim w punkcie sprzedaży, w którym roczna wartość sprzedaży napojów alkoholowych nie przekroczyła podanych wyżej wartości, opłaty wynoszą odpowiednio:
Dodatkowy termin opłaty:
Jeśli przedsiębiorca nie złoży oświadczenia i nie dokona opłaty do 31 stycznia 2025 r., to może zrobić to w ciągu kolejnych 30 dni. W dodatkowym terminie należy zapłacić więcej:
Urząd Miasta Gostynina
ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
tel.: 24 236 07 10
fax.: 24 236 07 12
e-mail: um@gostynin.pl